با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن اقتصاد دفاع ایران و انجمن اقتصاد انرژی ایران
تأثیر محبوبیت شرکت بر هزینه سرمایه

وحید بخردی نسب؛ فاطمه ژولانژاد

دوره 2، شماره 5 ، مهر 1397، ، صفحه 51-60

https://doi.org/10.30473/indeco.2020.31067.1071

چکیده
  هدف از مطالعه حاضر بررسی تأثیر محبوبیت شرکت بر هزینه سرمایه در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق تهران طی بازه زمانی 1385 تا 1392 بوده و حجم نمونه با استفاده از روش حذف سیستماتیک بالغ بر 117 شرکت می‌باشد. داده‌های پژوهش با استفاده از نرم افزار ره آوردین ...  بیشتر