پورعبادالهیان وفائی، حسن و الهام صمدزاد
(1393). "بررسی الگوی ساختار، رفتار و عملکرد بازار: مطالعه موردی صنایع چرم، کیف و کفش ایران".
فصلنامه سیاستگذاری اقتصادی، 2(3). صص1-20.
خداداد کاشی، فرهاد؛ زرنژاد، منصور و رضا یوسفی حاجی آباد (1392). "بررسی اثرات ساختار بازار بر نوآوری و تحقیق و توسعه در صنایع کارخانهای ایران". فصلنامه پژوهشهای اقتصادی، شماره 4.
خداداد کاشی، فرهاد، زرانژاد، منصور و یوسفی حاجی آباد، رضا (1394). "بررسی اثرات متقابل سطح تمرکز، سودآوری، تحقیق و توسعه و تبلیغات در صنایع کارخانهای ایران". فصلنامه پژوهشهای اقتصادی، شماره15. شماره 3.
خدادادکاشی، فرهاد (1389). اقتصاد صنعتی، تهران: انتشارات سمت.
فلاحی، مازیار و علی دهقانی (1389). "ارزیابی تأثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری در بخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا)".
پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، دوره 1، شماره 1.
Bloom, N. and J. Van Reenen (2000), “Real Options, Patents, Productivity and Market Value: Evidence from a Panel of British Firms”, Institute for Fiscal Studies Working Paper W00/21.
Boone, J. (2000), “Measuring Product Market Competition”, CEPR Working Paper 2636.
Cohen W.; Levin, R. and D. Mowery (1987), “Firm Size and R&D Intensity: A Re- Examination”. Journal of Industrial Economics, No. 35, pp.543-565.
Dasgupta, P. and J. Stiglitz (1980) “Industrial Structure and the Nature of Innovative Activity”. Economic Journal, No. 90, pp. 266-293.
Gayle, P. (2003). Market Concentration and Innovation: New Empirical Evidence on the Schumpeterian Hypothesis, Department of Economics Kansas State University.
Geroski, P. (1995). Market Structure, Corporate Performance and Innovative Activity, Oxford: Oxford University Press.
Griffith, R. (2001) “Product Market Competition, Efficiency and Agency Costs: an Empirical Analysis”, IFS Working Paper W02/04.
Joshi.A. and Hanssens (2008). Advertising Spending, Competition and Stock Return, UCLA Anderson School of Management.
Kamien, M.I. and N.L. Schwartz (1982). Market Structure and Innovation, Cambridge University Press.
Loury G. (1979). “Market Structure and Innovation”, Quarterly Journal of Economics, XCIII, pp. 395-410.
Lunn, J and S. Martin (1986). “Market Structure, Firm Size and Research and Development”. Quarterly Review of Economics and Business. Vol.26, No.1.
Lutkepohl, H. (2005). New Introduction to Multiple Time Series Analysis, Springer Press.
Schumpeter, J.A. (1950). Capitalism, Socialism and Democracy, 3 edition, NewYork: Harper.