با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن اقتصاد دفاع ایران و انجمن اقتصاد انرژی ایران
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران

جواد هراتی؛ حامد پرنده

دوره 1، شماره 1 ، مهر 1396، ، صفحه 77-94

https://doi.org/10.30473/indeco.2019.16913.1009

چکیده
  امروزه تبلیغات یکی از مهمترین ابزارها درجهت افزایش سود و تقاضای محصولات و نیز تدوین استراتژی­های بازاریابی محسوب می­شود. هدف اصلی این مقاله بررسی ﺗﺄثیر تبلیغات و قیمت بر میزان تقاضا و سود در صنعت نساجی و پوشاک ایران با استفاده از یک الگوی پانل است. برای این منظور، از داده­های سالانه 1386-1374 مربوط به 12 کد چهار رقمی در زیربخش­های ...  بیشتر